Popular Posts

Tuesday, January 4, 2011

خودکشی فرزند شاه سابق ایران بوسیله اسلحه در آمریکا

علیرضا پهلوی دومین پسر آخرین شاه ایران، در خانه اش در بوستون امریکا بوسیله اسلحه[به نقل از تلویزیون العربیه] به زندگی خود پایان داد. رضا پهلوی نخستین فرزند شاه ایران طی اعلامیه ی کوتاهی در وب سایت رسمی خود این خبر را اعلام کرد.
دانسته ها از چند و چون این موضوع بسیار کم است. گذشته از اینکه یک انسان به حیات خویش پایان داده و این تاسف آور است، آدمی را به فکر فرو می برد که براستی خاندان پهلوی را چه می شود؟


                                                                 علیرضا پهلوی هنگام مرگ چهل و چهار ساله بود.


چند سال پیش لیلا دختر شاه  بر اثر آنچه که یک نوع بیماری افسردگی شدید عنوان شد فوت کرد. هیچ اطلاع درستی از آن مرگ نیز به مطبوعات داده نشد و موضوع در ابهام است. واقعن جای ناراحتی دارد یک خانواده اینچنین متلاشی شود. ظرفیت تحمل هرکس با دیگری متفاوت است. می توانم بفهمم یک انسان بر اثر از دست دادن موقعیت اجتماعیش به چه وضعیتی دچار می شود اما علیرضا سیزده ساله بوده که بر اثر انقلاب ایران، موقعیت اجتماعی ممتازش را ترک گفته. چطور حالا بعد از سی سال و یا در مورد خواهرش بعد از نزدیک سی سال این خانواده بر اثر بحران روحی به خودکشی روی آورده اند؟! به نظرم، این سوالی است که جواب آن احتیاج به گذشت زمانی طولانی دارد.

3 comments:

  1. ای بابا
    یکی بیاد جواب سوال های منو بده
    الانه خودمو بکوشمممممممممم

    ReplyDelete
  2. راستش باید دید واقعا خودگشی بوده یا مثل تمام این ترورهای روحی و فیزیکی که سربازان گمنام امام زمان!!!!!!!!!! انجام میدن بوده. نمیشه خودکشی الان رو کاملا به حادثه ای در سی سال پیش ربط داد.

    ReplyDelete
  3. درود بر شما دوست خوب من.امیدوارم حالتون خوب باشه.من هم به دیده ی شک به این خودکشی نگاه میکنم.یه ایمیل برای شما میفرستم امیدوارم پاسخ بدید.همیشه شاد باشید..
    حامد
    www.eshaareh2.wordpress.com

    ReplyDelete